wtorek, 13 czerwca 2017

A capsule wardrobe - kombinacje z kombinezonami


Kombinezony to jedne z moich ulubionych elementów garderoby. Dlaczego? Stanowią one dla mnie bardzo uniwersalny, a zarazem najbardziej oryginalny asortyment naszych szaf.


Możemy je nosić o każdej porze roku. Projektanci prześcigają się w wymyślaniu coraz to nowych fasonów. Zimą i jesienią obowiązują te z długimi nogawkami i rękawami. Wiosną i latem mamy ich lżejsze, skrócone wersje. Cały charakter naszej stylizacji będzie głównie zależał od surowca, z jakiego nasz kombinezon jest wykonany. Dzianina - nada sportowego looku, lejąca, błyszcząca tkanina - klasy. Ponadto te stylizacje, w których kombinezon pełni główną rolę możemy dopełniać dodatkami. Z balerinami będzie wyglądał casualowo, natomiast szpilki i kopertówka nadadzą mu wydźwięk wieczorowy, bardziej uroczysty. Dlatego też połączenie spodni i bluzki uważam za bardzo uniwersalne rozwiązanie. Rano do pracy kombinezon zestawiamy z płaskimi, wygodnymi butami, po godzinie 16 zmieniamy obuwie i jesteśmy gotowe na randkę.


Moim zdaniem kombinezony są również dobrym wyborem na uroczystości, takie jak wesela, komunie. Większość pań nie ma odwagi na eksperymenty tego typu, wolą tradycyjne sukienki, dlatego to jest szansa dla nas, aby wyróżnić się i zabłysnąć.
Znalazłam wiele zasad opisujących sposoby dobierania odpowiedniego kombinezonu, jednak w obyciu jest to dość trudny element garderoby i te reguły należy potraktować z przymrużeniem oka. Lepiej poświecić trochę czasu w przymierzalniach i najzwyczajniej mierząc różne fasony dobrać ten odpowiedni do swojej sylwetki.
A Wy, moje Drogie lubicie skafandry tego typu? Czy jesteście tradycjonalistkami? Jestem ciekawa Waszych opinii.


Kombineon: H&M   Buty: Zara
Fotografie: Ja i NATALIA STĘPLEWSKA - kontakt

16 komentarzy:

  1. Kombinezon ideał ale buty jeszcze piekniejsze:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam je... chyba zdecyduje się jeszcze na jedna parę beż/krem.

      Usuń
  2. Świetny kombinezon !
    Ja niestety jestem za niska i każdy kombinezon źle na mnie wygląda ..
    Obserwuje i zapraszam do siebie
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe, słabo szukałaś. Ja też jestem niska. Zdecyduj się na te z krótkimi nogawkami. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobają kombinezony, ale jakoś jeszcze żaden nie trafił do mojej szafy. 😁😁 Twój jest baaardzo ładny! :)
    Pozdrawiam, Milena

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kombinezony😍 Świetnie w nim wyglądasz😘 I piesek taki uroczy🐶 Ja mam chihuahua. Najczęściej pozujemy razem🐕👩 W ogóle bardzo ładny szablon bloga i logo. Ja mój teraz będę poprawiać. Obserwuję i zapraszam do mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to słyszeć lub czytać... :)

      Usuń
  5. Kombinezon jest I-D-E-A-L-N-Y!!! ♥ I Twój pupil kochany ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze napisane ;) Dobrze dobrany kombinezon to super sprawa!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kombinezony dlatego, że są bardzo uniwersalne. Pasują zarówna na co dzień jak i wieczorne wyjścia.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pugslovefood&fashion , Blogger