czwartek, 17 sierpnia 2017

Kombinezon w czerwieni


Kombinezony to jedne z moich ulubionych elementów garderoby. Szczególnie latem często się na nie decyduję. Niektórzy twierdzą, że bardzo trudno dobrać odpowiedni kombinezon, ja jakoś nigdy tego nie odczułam. W większości przymierzanych czułam się po prostu dobrze. Jedynym minusem tego typu ubrań jest moment, gdy chcemy skorzystać z ubikacji. Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie jest to dość irytujący rytuał szczególnie w momencie, gdy mamy na sobie jeszcze wierzchnią warstwę w postaci żakietu czy kardiganu. No, ale cóż czasem trzeba pocierpieć lub utrudnić sobie życie.
Lubicie tego typu ubrania?

 Kombinezon i torba: Zara  

22 komentarze:

  1. Ja również bardzo lubię kombinezony. Wyglądasz super! :)
    -mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kombinezony a ten jest świetny do tego ten kolor - super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kombinezony! <3
    O jaki fajny psiunio :D
    Pozdrawiam!

    Wzajemna obserwacja?

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście uwielbiam kombinezony;) slodki piesel

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kombinezon, bardzo je lubię i twoja torebka przypadła mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisany post <3 miło się czyta :) super blog, obserwuję i będę wpadać częściej :) zapraszam na mojego bloga ;) http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor kombinezonu. Ja także je bardzo lubię :)
    Pozdrawiam !
    insomniabydorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kombinezon! Ja również je uwielbiam, natomiast korzystanie z ubikacji jest faktycznie uciążliwe... Mimo tego nie potrafię sobie odmówić zakupu kolejnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kombinezon,super wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tym kombinezonie <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy jeszcze nie znalazłam idealnego kombinezony dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pugslovefood&fashion , Blogger