piątek, 13 października 2017

Ulica inspiruje, czyli street style #2


Dziś leci do Was kolejny post z serii "STREET STYLE". Przyznam, że nieźle rozkręciłam się w cykaniu obcym ludziom zdjęć, a zatrzymywanie przechodniów nie sprawia mi już żadnego problemu. Pytałyście, jak ludzie na to reagują? Hmm... zdecydowanie pozytywnie, przede wszystkim są mile zaskoczeni. Poważnie, spotkałam się z samą serdecznością, życzliwością i otwartością. Nie było ani jednej osoby, która by mi odmówiła. Wiadomo, że każdemu jest po prostu miło usłyszeć komplement, więc dlaczego miałby nie wyrazić zgody na zdjęcie? Ja za pierwszym razem byłam bardzo zestresowana, ale powoli staje się to dla mnie takie normalne. Cieszę się, że przełamuję swoją barierę - nieśmiałość, ale przede wszystkim jestem bardzo szczęśliwa mogąc zamieszczać na blogu posty pełne inspiracji.
W ten okropny deszczowy dzień wątpiłam, że uda mi się kogoś wypatrzeć. Miałam wrażenie, że wszyscy się przede mną pochowali. Jednak udało się, same perły!

1. Zestawienie otwiera Magda. Co mam napisać? Dziewczyno, ta stylizacja jest świetna! Na ulicy nie mogłam oderwać od Magdy wzroku. Gdy było po naszej małej "sesji", tryskałam szczęściem!


2.  Kolejna na mojej liście TOP tygodnia jest Zuza. Gdy Cię zobaczyłam w ten jakże deszczowy i bury dzień, zrobiłaś na mnie duże wrażenie tą ciepłą kolorystyką ubioru. Ten niebieski worek w raczki... z jednej strony całkowite zaskoczenie, z drugiej niezastąpione dopełnienie całości.


3. W zestawieniu nie mogło zabraknąć mężczyzny. Ten minimalistyczno-sportowy look zrobił na mnie wrażenie. Tak prosto, tak klasycznie i tak fajnie. Wiktor, dobra robota!


4. Teraz przedstawiam Wam Natalię. Z naszej rozmowy wniknęła następująca rzecz, otóż ta oto osóbka zdecydowała się na ten sam kierunek studiów co ja. Jaki ten świat mały... Dziewczyno powodzenia! Barwna osobowość, stylizacja bardzo w moim stylu i ten fryz! Nic dodać, nic ująć.


5. Teraz czas na Maję. No... dzisiaj to zdecydowanie najbardziej kobieca stylizacja. Dziewczyno... zwracałaś na siebie uwagę! Oj tak... zdecydowanie. Klasyczna blondi piękność.


6. Na koniec zostawiłam moją imienniczkę - Aleksandrę. Powiem Wam, że jak się dowiaduję, że ktoś urodził się w roku 2001, to czuję się jak dinozaur, jakbym pochodziła z innej epoki. Czas tak leci... a wracając do Oli i jej stylizacji, wypatrzyłam ją z daleka i nie chcecie wiedzieć, ile za nią biegłam... Warto było! Piękna Ty, świetny look!


Do mojej dzisiejszej szósteczki: JESTEŚCIE SUPER! Dziękuję...
Cieszę się, że są na świecie tacy kolorowi ludzie. Strzeżcie się na przyszłość!
A jak Wam podobają się dzisiejsi wybrańcy?

19 komentarzy:

  1. Wspaniale wyglądają! Piękne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje. Podziwiam Cię za to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Maja i Wiktor jak dla mnie spisali się na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę na Aleksandrę i mi zimno ;P uwielbiam ten dział, chociaż dziś nie mój styl (Maja najbliżej memu sercu) to każdy mi się w tej swojej oryginalności podoba! i to jest super.

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana, zdecydowanie się nie czepiasz, bo kiedy przerabiałam foty to także stwierdziłam, że zdecydowanie jasne skarpetki - nawet upomniałam Tomeczka :D <3 ojj, serki lubią wychodzić z niektórych lodówek, co poradzić :p
    kolejny fajny post, no uwielbiam oglądać styl ludzi! :) rzeczywiście pierwsza stylizacja najciekawsza, ale reszta również. fajnie że Polska nie jest nudna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też kocham przeglądać streetowe stylizacje :)

      Usuń
  6. Ja to wole zdecydowanie prostoste, czyli coś co jest klasyczne ale ma w sobie to "coś" bez zbędnego przyciagania wzorku ;) Dlatego Maja wypadła tutaj NAJLEPIEJ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe propozycje. Maja - świetny wybór! i Aleksandra - choć tu inne buty bym wybrała, ale całość ekstra!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się właśnie podobają trampki do całości :)

      Usuń

Copyright © 2016 Pugslovefood&fashion , Blogger