środa, 27 grudnia 2017

Co kupować na wyprzedażach, żeby mieć w czym chodzić?


Święta się skończyły, ale za to nadszedł czas wyjątkowy dla każdego, kto pragnie uzupełnić nieco swoją garderobę. Jednak, co tak naprawdę należy kupować, aby mieć później co założyć? Co zrobić, aby nie porwało nas wyprzedażowe szaleństwo? Moim zdaniem czas, kiedy na witrynach sklepowych widnieje magiczne "SALE", to idealna okazja w obkupieniu się w klasyki. W tym okresie swoim wzrokiem staram się wyłapywać tzw. basici, ubrania niezbędne i oczywiście myślę przyszłościowo. Kupuję już ubrania na wiosnę czy lato. Przedstawię Wam moją małą listę musthave.

1. Skórzane obuwie. Oprócz kozaków i botków w okresie zimowych wyprzedaży dobrym pomysłem jest kupowanie półbutów i sandałek, ponieważ ich ceny są wtedy wyjątkowo niskie.

2. Torebki i portfele - ich nigdy za wiele.

3. Podstawy ubraniowe:
- płaszcze
- marynarki
- t-shirty
- jeansy
- białe koszule
- grube szaliki.

Skupiając się na tych rzeczach sprawimy, że nasza garderoba zacznie być spójna, a my nie będziemy miały problemu z łączeniem ubrań w fajne, całościowo pasujące do siebie zestawy.Stawiajmy na lepsze jakościowo tkaniny. I w okresie wyprzedaży nie bójmy się wchodzić do sklepów "z wyższej półki", ponieważ można tam spotkać perły w niezłych obniżkach. I błagam darujmy sobie koszulki w cenie 9,99 zł. Wyprzedaż to nie czas, żeby kupować tzw. barachło. To okres, aby uzupełnić nasza szafę w ubrania, które będziemy zakładać z przyjemnością.













Przedstawiony przeze mnie asortyment to ubraniowe podstawy, które zbudują Waszą garderobę. Zastanówcie się przed zakupami, czy warto mieć kolejną bluzeczkę, bluzunię, bluzeczunię, czy postawić na ponadczasowe konkrety?



31 komentarzy:

  1. już nie mogę doczekać się wyprzedaży:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem za rozważnymi zakupami, ale nie każdy jest klasyczny... inni lubią być modni i to okazja by wydać na coś modnego, co jeszcze modne troszkę będzie.. W tym roku upatrzyłam sobie płaszcz, ake jestem spłukana i nie wiem czy uda mi się go kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem.. mi te "modne" rzeczy nudzą się po kilku założeniach...

      Usuń
  3. Uwielbiam czas wyprzedaży i też sama powojenna rzeczy które są ponadczasowe;)
    Zapraszam do siebie na nowy post
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie po świętach się zaczęło...

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio chciałem o tym napisać xd ja osobiście nie lubię kupować na wyprzedażach bo igdy nie mogę znaleć fajnych rzeczy.

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podczas zakupów z pewnością zwrócę na to uwagę ;)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko co prezentujesz chętnie bym widziała w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W 100% podpisuje sie pod tym co napisałaś! Kiedyś również pisałam w swoim poście podobnie ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafne uwagi :)!!!
    ... ale... kolejna ,,bluzeczunia" i tak z pewnością zamieszka w mojej szafie po wyprzedażach :).
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio właśnie kupiłam portfel ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepiej kupowac rzczy, które są przydatne.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na wyprzedażach uwielbiam wszystko! Nie tylko tą strefę odzieżową :D Gadżety do domu czy wiele innych też warto kupować na wyprzedaży, zwłaszcza tej kończącej dany rok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli chodzi o wyprzedaże to widzę, że mamy takie samo zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wpis, podzielam Twoje zdanie :D
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wybieram się w piątek jak wyzdrowieję :D
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/sztruksowa-kurtka-w-liliowym-kolorze.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyprzedażowy szał za 3..2...1... :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam wyprzedaże. Bardzo często kupuję na zalando.de.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post zapraszam do siebie!!
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam takie samo zdanie
    Obserwuje ❤
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Dodałabym jeszcze do tej listy dobre perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem takiego samego zdania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega pomocny post! Ja zawsze jak wchodzę do sklepu, to dostaję szału i chcę mieć absolutnie wszystko! :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. gymialam w szafie 3 pary spodni, 5 koszulek, 2 bluzy to zawsze mialam w czym chodzic, teraz mam 2 szafy i nie mam w co sie ubrac :D masakra

    OdpowiedzUsuń
  24. great post dear thanks for sharing keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  25. What a wonderful finds. This is a gorgeous outfit.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pugslovefood&fashion , Blogger