środa, 20 grudnia 2017

Idealna świąteczna stylizacja


Święta już za 4 dni... Nadszedł czas ubierania choinek, dekorowania mieszkań, kupowania i pakowania prezentów, przygotowywania potraw wigilijnych. Każdego roku wraz z nadejściem tego okresu obiecuję sobie, że będzie normalnie, na spokojnie, ale zawsze porywa mnie to wszechobecne szaleństwo.
A jak u mnie wygląda aspekt związany z odświętną garderobą? Święta z góry nie określają mojego stroju. Nie nastawiam się na połysk, złoto, srebro ani czerwień. Wiadomo, że jest to wyjątkowy okres w roku i chcemy wyglądać pięknie, ale pamiętajmy, że zawsze musimy czuć się dobrze w tym, co mamy na sobie.




















Ja w te święta zdecydowałam się  na kwiaty. Dla niektórych będzie to trochę za mało "christmasowo", ale co z tego... Czuję się świeżo, zwiewnie, komfortowo i "po mojemu". Może mój wybór wynika z tęsknoty za wiosną. Może podświadomie tego mi właśnie brakuje - łąki kwiatów. Do świątecznego klimatu nawiązałam dobierając do sukienki duże, wiszące,  połyskujące kolczyki i oczywiście obowiązkową czerwień na ustach. Uwielbiam ten look.
A Wy, na co postawicie w tegorocznych świątecznych stylizacjach?

Sukienka, kolczyki: ZARA
Fotografie: Agnieszka Grońska - kontakt

14 komentarzy:

  1. Fantastyczna sukienka !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, cudowna... romantyczna, trochę jak z szafy babci lub prawdziwe vintage ale rewelacja! :)nosiłabym

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy zobaczyłem pierwsze zdjęcie odrazu zacząłem nucic "na głowie kwietny ma wianek". Ekstra, skromnie i elegancko.

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest przepiękna :)!!!
    Pobudziłaś moją wyobraźnię :). W prawdzie na Wigilię mam już ,,kreację", ale w kolejne dni świąt z chęcią założę kwiaty :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatów nigdy nie za dużo, zwłaszcza w święta :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna ta sukienka! :)

    Spokojnych świąt Bożego Narodzenia, spędzonych z bliskimi, w ciepłej, rodzinnej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jej, jak pięknie wyglądasz! Wesołych świąt :*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała delikatna sukienka!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pugslovefood&fashion , Blogger