wtorek, 20 lutego 2018

Pierwszy rok


Dokładnie jutro mija rok odkąd pojawiłam się w sieci. Sto lat, sto lat... dla bloga! Uważam, że jest to idealny moment na decyzję: pisać, czy nie pisać?
Początek 2018 roku przyniósł ze sobą mały kryzys i odczuwałam hmm, jakby to nazwać - brak motywacji? Postanowiłam jednak kontynuować swoją pracę, ponieważ przez ten okres nieobecności zaczęło mi czegoś brakować.
Z różnych powodów blogowanie zeszło na drugi plan, a będąc szczerą sama ze sobą w ogóle przestało mieć jakiekolwiek znaczenie. Może był  to efekt wypalenia, może potrzebowałam krótkiego odpoczynku? Chwili refleksji, zastanowienia, oddechu? Ludzie to przecież nie roboty i sami decydują, kiedy nacisnąć guzik "stop".

Krótko podsumowując i sobie, i Wam życzę samozaparcia i wytrwałości we wszystkim, co robicie i do czego dążycie.


10 komentarzy:

  1. cóż mogę napisać, jak tylko powodzenia? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje roku i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogowanie ma sprawiać przede wszystkim przyjemność :)!!!
    Życzę Ci samych przyjemności w życiu :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę również dalszej wytrwałości i satysfakcji z prowadzenia bloga i w życiu codziennym! Pozdrawiam serdecznie (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto LAt! Życzę dużo radości z blogowania!

    http://www.simplethingsbyjok.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie ten rok kiepsko się zaczął, właśnie straciłam mojego ukochanego psiaka :( ale Tobie życzę wszystkiego najlepszego! i dla bloga i na cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat i kolejnych sukcesów na kolejny rok i wytrwałości :)
    Czasami tak bywa, że człowiek traci chęci...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego,też mi mija teraz roczek na blogu :) Super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego, wytrwałości!b :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pugslovefood&fashion , Blogger