wtorek, 28 lutego 2017

a white shirt, czyli biała koszula w roli głównej

  Każdy przyzna, że biała koszula to klasa sama w sobie. Jest to podstawowy element garderoby, który powinien znaleźć się w naszej szafie. Gdy przychodzi nam do głowy klasyczne: Nie mam w co się ubrać..., to biała koszula zawsze pomoże nam wyjść z tej opresji. Odpowiednio zestawiona będzie idealna do szkoły, do pracy, na imieniny cioci, babci, na oficjalne spotkanie lub na wyjście do pubu. Gdy już zdecydujemy się na założenie koszuli, istotny będzie sam sposób jej noszenia. Zależy to od okazji, miejsca, w które się wybieramy jak również od naszych indywidualnych upodobań.
Koszula zapięta pod szyję,  z zapiętymi guziczkami na rękawach, włożona do środka spodni, spódnicy, nabiera charakteru bardziej oficjalnego. Jest to taka sztywniejsza wersja. Nasz ubiór będzie nabierał większego luzu, gdy zaczniemy odpinać poszczególne guziczki na dekolcie i rękawach. Dodatkowo nonszalancji dodaje podwinięcie rękawów czy też włożenie w spodnie jednej połowy koszuli. Ten sposób noszenia stał się bardzo modny, jednak osobiście nie przypadł mi do gustu. Mam poczucie przestylizowania, gdy próbuję tak nosić koszulę. Zdecydowanie bardziej preferuję włożenie całego jej przodu lub po prostu jej luźne wypuszczenie.
Jednak niezależnie od tego czy wybierzecie koszulę na oficjalne spotkanie czy założycie ją na imprezę, to pamiętajcie o jej porządnym wyprasowaniu. Styl bardziej na luzie, nonszalancki nie oznacza niechlujstwa. Żelazko to podstawa biorąc pod uwagę fakt, że koszule często wykonane są z tkanin bawełnianych, zwanych pościelówkami (uwielbiam je) i mają tendencję do gniecenia się. Decydując się na zakup koszuli zawsze wybieram te o kroju oversizowym albo po prostu 2 rozmiary większe. Lubię uzyskiwać to wrażenie, jakby była ona własnością mojego chłopaka.
Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu mój outfit. W przyszłych moich wpisach na pewno pojawi się  jeszcze temat białej koszuli, ponieważ jest to element nr 1 mojej garderoby. Pozdrawiam.


1 komentarz:

Copyright © 2016 Pugslovefood&fashion , Blogger