czwartek, 2 marca 2017

W pogoni za trendami

Dla każdego indywidualisty temat trendów jest irytujący. Wiem to z własnego doświadczenia. Z dnia na dzień pewna rzecz staje się bardzo, bardzo, bardzo! pożądana. W jednej chwili pragniemy ją mieć. Wstrzymujemy się jednak z kupnem i stwierdzamy, że dobrze zrobiliśmy, bo co 3 osoba się na nią zdecydowała. Nie chcemy przecież wyglądać jak kopia drugiej osoby, a może chcemy? Do bycia sobą trzeba chyba dorosnąć. Wiele razy zdarzyło mi się spotkać 2 przyjaciółki ubrane od stóp do głów tak samo. Te same buty, spodnie, koszulki, kurtki, torby i jeszcze czapki. Zawsze taka sytuacja wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Tak jest właśnie z trendami. Jakaś X celebrytka wylansuje modę na dany produkt i to COŚ jest wszędzie. Tak było i jest z parkami w kolorze khaki. Wszystkie wyglądamy jak żołnierze. Kolejnym rzeczą musthave stał się choker, a decydując się na obuwie, wszyscy kupują Nike Roshe albo Nike Air max, albo Adidas Superstar. Nie mówię, że te wszystkie wymienione elementy garderoby mi się nie podobają, wręcz przeciwnie tylko raczej się na nie nie zdecyduję, bo nie lubię być kopią innej kopii.
Chcąc nie chcąc nie uciekniemy od trendów. Są jednak w sklepach klasyki, które zawsze będą aktualne i to je powinniśmy wybierać, dzięki temu nasze stylizacje zawsze będą na czasie. Oczywiście niekiedy warto zaszaleć z jakąś nowością, wprowadzić coś świeżego do swojej szafy. Ja w minionym sezonie wiosna/lato zwariowałam na punkcie hiszpanek. Zakochałam się w tym bluzkach i bez względu na to, czy będą modne czy passe w tym roku, na pewno z nich nie zrezygnuję. Pamiętajmy wszystkie hot trendy mogą szybciutko przeminąć, a my wykupując pół najnowszej kolekcji, możemy nie założyć już jej w kolejnych sezonach.
Trendem przewijającym się w najnowszych kolekcjach jest obecność haftu. Przyznam, że nie mogłam się mu oprzeć. Uważam, że on zawsze będzie modny. Ponadto różnorodność wzoru i miejsce ulokowania go na gotowym wyrobie pozwala zachować nam naszą indywidualność. Na fotografiach prezentuję Wam sukienkę o oryginalnej konstrukcji z elementami haftu.
Podzielcie się Waszymi przemyśleniami na temat bycia trendy. Pozdrawiam.


1 komentarz:

Copyright © 2016 Pugslovefood&fashion , Blogger