wtorek, 29 sierpnia 2017

Nie lubisz jesieni? Oj przestań!


Czuć ją. Poranki chłodniejsze. Powietrze zimniejsze. Nieuchronnie zbliża się. Jest tuż za rogiem. Jesień to chyba najbardziej nielubiana pora roku, bo po okresie ciepełka, po okresie wypoczynku i relaksu, nadchodzi koniec urlopów, powrót do obowiązków, praca, szkoła. Ten sam schemat przerabiamy co roku, może dziś odnajdźmy trochę pozytywów. Zmieńmy w końcu to cholerne myślenie i nastawmy się optymistycznie. Zaprogramujmy swój umysł - na tak. Zróbmy sobie wspólnie małe pranie mózgu. Ja zaczynam.

 
Jesienią...
... lubię oglądać ulubione seriale obowiązkowo! przykryta kocykiem.
... mogę lekko przymknąć oko na treningi i dbanie o sylwetkę
(mój cellulit nikogo na plaży nie będzie raził w oczy).
 ... mogę pozwolić sobie na więcej smakołyków
(przecież trzeba nagromadzić tłuszczyku na zimę).
... na podłodze widnieje zdecydowanie mniejsza ilość mopsich kłaków.
... mogę nosić trencze i płaszcze.
... jem dużo naleśników z powidłami zrobionymi przez moją mamę.
... są moje urodziny - let's party!
 ... roślinność jest najbarwniejsza, a w dodatku jest mniej robactwa i latających stworzeń.
 ... wieczory są chłodniejsze, co zmusza do przytulania się. 
 ... powracam do rytuału długich, gorących i relaksujących kąpieli.


No, zobaczcie, ile punktów udało mi się nabazgrać! Da się? Da się!
Na koniec dla Was ode mnie i Morrisa bukiecik ze wspomnieniem lata...
Teraz Wasza kolej, za co kochacie jesień?
 

Sukienka: Pull&Bear    Kardigan: Mango

38 komentarzy:

  1. Jesień jest piękna pod warunkiem, że jest w miarę ciepła:D
    Fajne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato nie było temperaturowo za rewelacyjne, to może właśnie jesień będzie... :)

      Usuń
  2. nieznosze zimna jesieni i zimy jestem ciepłolubna:)


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to przykro mi, będziesz cierpiała przez następne 7 miesięcy :)

      Usuń
  3. Prześliczne zdjęcia! Choć za jesienią nie przepadam :D http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię jesień, cudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam w jesieni też widzę kilka pozytywów :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawidłowo... we wszystkim trzeba widzieć plusy...

      Usuń
  6. Ja dalej nie mogę się przekonać do jesieni, zawsze mi wtedy jakoś smutno ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mogę pożyczyć chusteczki ;p bo to nieuniknione...

      Usuń
  7. Uwielbiam jesień,te sesje w liściach! Mmm ❤
    Zapraszam❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no :) już to widzę oczami wyobraźni, jak każda blogerka tarza się w liściach i podrzuca je do góry... haha :)

      Usuń
  8. Także uwielbiam jesień ! Za co ? Przede wszystkim za kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że już kończy się lato. W tym roku ono było kiepskie :(
    Ale nie ma co się tak załamywać tą jesienią :D Ja pocieszam się, że dzięki niej będzie więcej czasu do czytania książek. Uwielbiam się wtedy zawijać w koc z gorącym kubkiem i poświęcać temu co lubię :D
    Sweterek i sukienka bardzo fajne :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie tak... ja również mam ochotę na parę lektur tej jesieni... :)

      Usuń
  10. Pani, jak ja Panią obserwuje! :D
    Ja ogólnie jestem mega mega zmarzluchem także pogoda jesienno-zimowa nie jest dla mnie, ale w jesieni też mam mega dużo plusów.. bo przynajmniej w tym czasie mam więcej ochoty na filmy/książki, więcej czasu spędzam w domu także systematyczność w pracy nad blogiem jest lepsza. Świetne ujęcia fotograficzne, piękne kolory, ciepłe sweterki ♥ Każda pora roku jest cudowna, jeżeli ma się jakieś plusy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle we wszystkim trzeba widzieć plusy, wtedy wszystko jest piękniejsze...

      Usuń
  11. Ja zawsze cieszę się na każdą ,nadchodzącą porę roku. Pięknie wyglądasz w tej sukience, ten kolor jest stworzony dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam uwielbiam jesień, ale niestety uzasadnień chyba nie powinnam powtarzać... :)

    http://herbacere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tam lubię jesień, choćby za oversizowe sweterki, które mogę nosić bez wyrzutów sumienia o parę kilo za dużo haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no :) to jest ten urok jesieni pod względem modowym.

      Usuń
  14. Jesień zdecydowanie nie jest moją ulubioną porą roku. Deszczowa, wietrzna pogoda za oknem jakoś odbiera mi chęci na aktywne spędzenie dnia. Wtedy najchętniej położyłabym się pod ciepły kocyk z gorącą herbatą z cytryną i miodem lub gorącą czekoladą w ręku. Do tego jakaś ciekawa książka. :D Nie narzekam jednak na tę porę roku, ponieważ każda ma swój urok. Wystarczy zmienić nastawienie. :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak ta będzie piękna, słoneczka i złota? :)

      Usuń
  15. Dobrze,ze wpadlam:) Nie przepadam za jesienia ale przeczytalam Twoj wpis i dochodze do wniosku,ze Twoje argumenty mnie przekonuja . Dzieki i brawo :))Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja bardzo lubię jesień i wszelkie jej cudowności od kocyka poprzez seriale, ale mam w planach tej jesieni ostro wziąć się za mój cellulit co by nie straszyć na przyszły sezon :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie ważne, aby było ciepło i przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja lubię jesień o ile jest piękna, słoneczna i kolorowa. Jak jest szaro i pada to mam chandrę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do tego jeszcze katar, kaszel, przeziębienie i nic tylko sobie palnąć w łeb...

      Usuń
  19. Uwielbiam jesień, płaszcze, berety i liście w różnych kolorach... ❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam jesień, za kolory, klimat, możliwość noszenia cieplejszych rzeczy jak płaszcza, apaszki, botków, za bukiet z liści, powidła - jesienią smakują najlepiej, sesje na bloga w cudnej scenerii oj dużo tego Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, jak pozytywnie nastawiona. Tak trzymaj! :)

      Usuń

Copyright © 2016 Pugslovefood&fashion , Blogger