środa, 18 października 2017

3 razy mom jeans proszę! - znalezione nie kradzione


Spodnie typu "mom jeans" to już od jakiegoś czasu modowy hit! Królowy w latach 80-tych, 90-tych i powróciły do nas jak boomerang. Pod jednym z artykułów na temat powrotu "mamuśkowych" spodni natrafiłam na komentarz: "Znaczy, że w sklepach będą spodnie, a nie nogawki z paskiem !!! jupi". No w sumie racja, jakby nie patrzeć definicja rurek mogłaby brzmieć:  rurki - spodnie nogawki z paskiem. Absolutnie nie mam nic do tego typu spodni, wręcz przeciwnie uwielbiam je, jednak na co dzień wolę nosić coś luźnego, mniej podkreślającego kształty.


Od dawna szukałam dla siebie tych jedynych, odpowiednich luźnych spodni z wysokim stanem, ale we wszystkich wyglądałam, w ogóle nie wyglądałam..., a przede wszystkim nie czułam się dobrze, zawsze coś mi nie grało. Za każdym razem, gdy przymierzałam kolejną parę, traciłam nadzieję, że ten model jest dla mnie. I nastał ten cudowny dzień, kiedy to wstąpiłam zupełnie nieplanowanie do mojego ulubionego lumpeksu i tadam... od tamtej chwili jestem szczęśliwą posiadaczką 3 par mom jeans.


Pierwsze z nich mogłyście zobaczyć w poprzednim wpisie: Dokąd zmierzamy? Walka z tykającym zegarem w czerwonej pomadce.... Szczerze? Chciałabym, żeby te moje znaleziska zostały ze mną do końca życia, forever and ever. Zapewniają komfort, swobodę ruchu, a moje kończyny nie wyglądają w nich jak dwie parówki zapakowane w folię. Jeśli jesteście tak, jak ja opóźnione w modowych trendach i jeszcze nie miałyście w rękach albo raczej na tyłku mom jeans, to polecam! Pokochacie ten typ.

Ramoneska: vinted   Golf: H&M   Spodnie: sh    Torba,buty: Zara   

26 komentarzy:

  1. Super torebka. Właśnie poszukuję coś takiego...
    codojedzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki też jestem nią zauroczona... :) Mój ostatni zakup...

      Usuń
  2. świetne spodnie! bardzo dobrze w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne mom jeansy, sama mam tylko jedną parę:( Lubię tego typu spodnie,golfy i ramoneski, także mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w tym modelu dżinsów <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie z wysokim stanem są wygodne , nie trzeba brzucha wciągać, nie spadają gdy siadam. Same zalety

    OdpowiedzUsuń
  6. łoo, super look! :) ja na mom jeans jestem chyba za mała, dziwnie w nich wyglądam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu prawie non stop chodzę w mom jeans 🙂 Uwielbiam ten krój ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz! :) podoba mi się zestawienie kolorystyczne :)
    jezusie, ten pieseczek mnie rozwala <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No Didi i Moris to bohaterowie tego bloga :)

      Usuń
  9. Ja nie miałam na tyłku takich spodni, w sensie, że obecnie, bo dwadzieścia lat temu, kiedy byłam piękna i młoda to tak, miałam i nosiłam:))
    U Ciebie super i cala reszta fajna, podoba mi sie ten look:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pugslovefood&fashion , Blogger